Panduan

Tarikh dan Spesifikasi Pelancaran iPhone XC Anggaran Apple

Sebilangan besar peminat teknologi telah membuat andaian bahawa Apple akan mengumumkan trio iPhone pada 12 September semasa acara perkakasan mereka yang akan datang.

Bersama dengan pengumuman ini, anda akan teruja mendengar bahawa Apple akan melancarkan iPhone terbesar yang pernah dihasilkan di samping pengganti iPhone X semasa dengan nama iPhone Xs.

Ketahui trio iPhone

Nama iPhone terbesar mungkin adalah iPhone Xs Max sesuai dengan kebocoran tertentu, tetapi kami yakin ia akan berukuran 6.5 inci.

Pada tahun 2014 Apple melancarkan iPhone pertama yang lebih besar, siri 6 dengan nama Plus dan mungkin syarikat itu mahu menghapus hubungan itu.

Walau bagaimanapun, selain dua telefon bimbit yang luar biasa itu, Apple tetap memusatkan perhatian pada peranti bajet, dan kami gembira mendengarnya.

Anggaran ini akan serupa dengan adik-beradik ketiganya dalam beberapa cara, misalnya, ia akan menampilkan reka bentuk semua skrin, tetapi untuk mengurangkan kos dan menjualnya dengan harga yang lebih murah, iPhone anggaran tidak akan dilengkapi dengan semua premium ciri-ciri.

Menurut Macotakara, sebuah penerbitan, peranti anggaran akan dipanggil iPhone 9, dan ia akan hadir dalam pelbagai warna yang dapat dipilih pengguna. IPhone 9 akan hadir dalam warna seperti varian hitam, putih, oren terang, kuning kilat, biru elektrik, dan taupe.

Sebagai masalah pemotongan kos, iPhone 9 tidak akan dilengkapi dengan skrin OLED iPhone X yang biasa kita gunakan , tetapi dengan LCD.

Marques Brownlee telah menyiarkan video di saluran YouTubenya yang menunjukkan beberapa prototaip peranti tersebut, dan sepertinya ia hanya akan mempunyai satu sensor kamera berbanding rakan sepejabatnya.

Walaupun anda mengharapkan harga yang lebih murah seperti yang termaktub dalam istilah bajet, iPhone 9 masih merupakan produk Apple dan iPhone sehingga sesuai dengan rancangan harga syarikat, kami tidak menyangka iPhone 9 dapat lebih murah daripada € 799 (£ 713.83 ).

Harga itu pastinya dikhaskan untuk model asas dengan jumlah simpanan terkecil yang bermaksud bahawa harganya tidak mencapai harapan semua orang.

Berdasarkan maklumat dari TrendForce, iPhone 9 yang berukuran 6.1 inci akan hadir dalam kedua-dua model 256 dan 64GB.

iPhone Xs Max dan iPhone Xs akan dilengkapi dengan RAM 4GB bertentangan dengan iPhone 9 yang hanya akan mempunyai 3GB.

iPhone 9 sedang dalam perjalanan, dan anda tidak akan menunggu terlalu banyak untuk melihat harga itu dengan mata anda sendiri.

Apple mendedahkan menawarkan semua maklumat yang kami harapkan

Acara Cupertino dari 12 September dijangka menjadi hari di mana gergasi teknologi Amerika akan melancarkan keluarga iPhone.

Anda akan gembira mengetahui bahawa Apple menjadi tuan rumah acara Gather Round minggu ini dan banyak peminat teknologi menganggap produk musim gugur akan dibincangkan. Selain pelancaran arus perdana Apple, satu siri tiga iPhone mungkin diumumkan: versi iPhone X yang lebih besar, yang dikemas kini, dan yang lebih murah yang dilengkapi dengan paparan LCD dan berukuran 6.1 inci. Menurut kebocoran baru-baru ini, namanya mungkin berubah dari iPhone 9 menjadi iPhone XC.

Semua orang telah menganalisis konvensyen penamaan tradisional Apple termasuk orang-orang Cina yang hadir dengan persembahan pemasaran yang disiarkan di media sosial China Weibo (melalui Macotakara dan 9to5Mac). Pembentangan itu menunjukkan bahawa peranti baru akan diberi nama iPhone Xs, iPhone XC, dan iPhone XS Plus. Orang Cina sudah tahu harganya juga, menurut 9to5Mac, iPhone XS Plus akan dijual pada harga $ 1000, iPhone XS pada $ 900 dan iPhone XC bajet yang paling dinantikan akan berharga $ 699.

Apple membuat pelangi sesuai dengan kebocoran lain. Walaupun emas mawar adalah warna yang dapat kita dekati sebagai warna, sudah lama sejak iPhone 5C datang dalam banyak warna dari pengguna untuk dipilih. Ketika datang ke iPhone XC, Ben Gaskin menge-tweet beberapa gambar di profilnya yang menunjukkan beberapa prototaip putih, merah, dan biru.

Walaupun seronok mendengar butiran sebelum 12 September, kebocoran ini mungkin tidak tepat seperti yang kami harapkan.